В сряда вечер Реал Мадрид разби Барселона с 4:0 в ответната среща от полуфиналите за Купата на краля и се класира за финала с общ резултат 4:1. Първото попадение падна в последните секунди на първото полувреме, а останалите три дойдоха след почивката.

Сблъкът обаче можеше да се развие по съвсем друг начин заради една спорна ситуация в самото начало. Става дума за атака на домакините в третата минута, когато Гави центрира. Топката срещна ръката на защитника на “белите” Дейвид Алаба, който се намираше в наказателното си поле. Съдията Хуан Мартинес Мунуера обаче реши, че това не трябва да е дузпа.

🙊🙉🙈 pic.twitter.com/2urdvEllKr

— ميش (@M24HD) April 5, 2023

Каталунците са гневни, тъй като при евентуален наказателен удар и гол те щяха да дръпнат с 2:0 в общия резултат още на този ранен етап от реванша.

Според бившия водеш испански арбитър Едуардо Итуралде Гонсалес в случая реферът е взел правилното решение. Той обясни, че при тази ситуация топката се отбива в опорната ръка на Алаба, който пада на земята. Ако ударът е бил по другата му ръка, това е трябвало да бъде дузпа.

⚠️Selon Eduardo Iturralde González (ancien arbitre), il n’y avait pas penalty sur la main d'Alaba:

👉"Ce n’est pas un penalty, c'est la main d'appui".

👉"Si c'était l'autre main, ce serait un penalty."#ElClasico | #CopaDelRey
pic.twitter.com/pIzENXMCy1

— 100% Liga (@FoudeLiga) April 5, 2023

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe